Sorry.. !!

..för den sega uppdateringen! Har bara inte riktigt orkat sätta mig ner och skriva ett inlägg.

Nu ska jag berätta kort om de dagar som gått!

Måndag

Vanlig jobbdag, efter jobbet snabbt hem och byta om, sen dra till beachen med lite föölk, gött! Efter det hem igen, fixa mig och sånt, på kvällen till R´s lägenhet med lite folk igen, drog dock hem ganska tidigt pga jobb nästa dag och jag var sjukt trött!


Tisdag

Jobb as usual, snabbt till stan och gnälla en glass av L, haha. Pratade också lite med K förän jag cyklade iväg till Adam&Eva loppis.Fyndade 2 väskor och ett bälte, sammanlagt blev allt att kosta endast 3(!!)euro. Sen snabbt hem, byta om och gasa iväg till stallet. Blev bråttom då jag kom hem därifrån, snabbt i duschen, fixa mig och dra till stan för att möta upp J vid bion, och ja, vi såg ju såklart 3:e Twilight-filmen Eclipse!Var nog lite missnöjd med hela filmen menmen.. Nåja, sen hem och sovaa!

Onsdag, IDAG alltså

Jobbdagen gick segt, min fot är cp och det regnade hela halva dagen. Då jag slutade var det fint väder, så for iaf iväg till beachen var jag joinade Oscar,Niinus,R-bitchie och Manda. Sen drog alla utom Manda,så jag lämnade med henne ännu en stund. Men det blev så himla kallt så vi bestämde oss för att dra till stan istället. Gick omkring lite i GT och sånt, sen hem till mig och dega. Manda drog för snart 1h sen, och jag har inte gjort något vettigt sen dess.


mina ben ville se feta ut vara feta idag :<



Snart ska jag sova, ni får ha det så bra, pusss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0