Soligt!

Godmorgon bloggläsare!

Just nu har jag absolut ingen lust att åka till jobbet. Det är grymt fint väder där ute, så nu skulle jag mer än gärna ligga på stranden istället och sola. Suck, typiskt.Istället måste jag stånka och stöna på jobbet ända till kvart i 4, blää. Har ingen ork heller att dra till jobbet, men måste är ett måste.


typiskt med fint väder på veckan, regn på helgen -.-

Efter jobbet blir det trevligt stressbråttom som vanligt, wiho. Ska snabbt till stallet, sen hem och börja fixa mig för kvällen, Manda ska också dra sig hit i nåt fall. Jajuste, förresten så är morsans "pojkvän" här just nu, kom hit inatt från sverige och ska vara här i 2 veckor. Good, kill me. Bara för att fittas tänker jag vara helt jävla omöjlig och fittig hela tiden, moahhahhah.

Jaja, nu ska jag börja fixa mig och dra till jobbet. Vi hörs mer ikväll!


jahapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0