Nu ser jag ut som..

.. en röd kräfta i ansiktet! Har bränt mig i solen,fastän jag nästan aldrig gör det, ajaj :(

Cyklade ju iväg med M in till stan, gick och gnällde lite glass av L, som stod i glasskiosken, haha. Sen gick vi iväg mot stranden, njutande av våra glassar!Själv tog jag en med bananasplit, och den var supergod!
Jag och M låg och grillade på beachen i flera timmar! Sen blev M tvungen att fara hem, men bitchie och mettson joinade mig istället, nicenice!


vet inte riktigt vad bilden ska föreställa, men lägger ändå in den hit!


min kära sololja, som jag är totalt förälskad i!

I något fall drog jag och bitchie hem till högbacken, fixade god mat åt oss, gick ut med hunden och chillade. Sen drog vi iväg till stallet, och kom hem därifrån en 9-tiden. Blev bara degande framför datan och sen måste bitchie fara hem, buhuu :(

bitchie och jag, normala as usual!

nåja, har inte gjort så mycket sen hon drog hem, typ duschat och smörjt in mig med massor av olika krämer i ansiktet, men nej, mitt ansikte vill fortfarande vara kräftrött, FAAN!! Ska nog snart gå och sova, för är sjukt trött!
Överväger att sova på balkongen, eftersom det är dövarmt i mitt rum.

Vi hörs mera imorgon, godnatt!

Kommentarer
Postat av: RichBitch

menäääähähää, du måsta ju ;D

2010-07-03 @ 23:06:45
URL: http://cihazo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0