I'll be around if you want to meet up

Tjing!

Gottegrisen(=jag) sitter här och fetar mig med en bit kladdkaka, hjälp! Nåja, lite gott får man väl unna sig med då man ändå varit till gymmet idag. Blev ett ordentligt morgonpass med både konditions-och muskelträning i 60 min, duktig kanin. Sen jobb, dagen gick som alla andra dagar, fick gå en sväng till stan och köpa blommor och handla lite annat, men annars var det bara samma gamla vanliga. Kvart i 4 satte jag mig på min mopo och körde hem i blåsten. Nu ska jag byta om och dra till stallet. Efter det ska jag ännu på lite ärenden, berättar mer senare!

Hej så länge!


slänger in en hästbild, bara för att jag inte brukar göra det!

(ignorera mitt cp-uttryck i ansiktet)

Kommentarer
Postat av: Anonym

iha veljes näköne -.-' huoh vihaan sitä

2010-07-28 @ 19:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0