I am..

I'm verry sorry for the bad update! Men det skall fixas nu!


Torsdag

Jobb från 9:45-15:45 som vanligt, dagen gick fort. Efter jobbet in till stan och hålla sällskap till K som säljer blommor på torget. Då hon slutat gick vi iväg till GinaTricot, jag köpte jeansleggingsen jag kollat på i onsdags!(bild kommer!)
Sen cyklade jag hem, bytte snabbt om och drog på träning. Då jag kom hem igen gjorde jag inte så mycket? Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde, men var iallafall trött som fan, så somnade lite efter 11.

Fredag

Vanlig jobbdag,efter jobbet till stan och chilla en stund.Snabbt hem och iväg på träningar. Hem igen runt halv 8, så jag hoppade snabbt i duschen och började sen fixa mig. Körde in till stan runt 9, mötte upp K och vi gick till hoviska, mötte upp mer folk, bl.a. mitt ex(!) och ja, vi hade det ganska trevligt. Eftersom jag och K sällan är bara vi 3, så blev vi mycket spontana, as usual. Vi gick med folket till någon de kände och trögade där en stund. Klockan var 2 då vi körde iväg nästa gång. Körde till Brändö och träffade min secret lover, haha, eftersom h*n drar till sverige i helg och är borta i nästan 1 månad. K åkte hem ganska just vi kommit dit, men jag stannade ännu en stund. Halv 4 höll jag på att somna hela tiden, så då bestämde jag mig för att köra hem. Var härligt att få krypa ner under täcket, och jag somnade genast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0