Från omotiverad till motiverad!

Nåja, efter förra inlägget blev jag mittiallt motiverad att göra något! Jag städade rummet, ORDENTLIGT, tvättade och fixade med mina gamla extensions i hopp om att få de i liv igen och sen for jag iväg till stallet! Blev hoppträning och det gick jättebra, anna GLAAAD! Kom hem för en kvart sen, nu ska jag bara chilla och sen sova! Imorgon är det fredag och sen är det helg = LEEDIIIGT = SOVMORGON!! :D Dessutom har jag längenheten för mig själv hela helgen, NAAAAJS!

Ha de bra folket, puuussheeej!♥






Kommentarer
Postat av: RichBitch

Aeh! ;D I haz2 come2yewh somday thiz weekend ;))

2010-07-01 @ 21:06:47
URL: http://cihazo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0