Från motionshatande till motionsfreak.. !!

Im back from thA springlenkki och fräschduschad!

Blev en 6km springlänk, känner mig faktist ganska stolt! Tog bara 1 "gåbit" (!!),typ 20 meter, eftersom jag måste stanna vid övergångsstället och vänta på "bilfritt läge", haha. Dessutom sprang jag lite extra hårt i uppförsbackar, så lite duktig var jag nog! Inte för så länge sen ( eller okej, typ 4-5 år sen), hatade jag allt med motion och idrott att göra(förutom ridning då..), tro det eller ej. Men nu har jag blivit helt motionsgalen och ÄLSKAR att träna. Älskar känslan efter ett tungt träningspass.♥ Enda orsaken till att jag inte tränat så mycket nu i sommar (juni och början av juli) är tidsbrist. Har haft så himla mycket annat att göra, så jag helt enkelt inte hunnit dra mig till gymmet.. Men det har det blivit ändring på igen! And im very happy about that! :)

Nu ska jag käka en banan, tvätta tänderna och krypa ner under täcket.Ska försöka orka till gymmet imrn på morgonen, godnatt söta bloggläsare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0