En helt vanlig tisdag..nästan.

Jahapps, då sitter man här framför datan och glor igen dåå. Menmen, dagen har varit ganska normal, såndä perus-tisdag. Jobb, stan, hem, träning och dator. Dessutom fick vi besök av våra släktingar från sverige, kul att se dem då det är flera år sen jag sett dem sist. Snart ska jag gå och sova, tänker fara på gym före jobb imorn, men först ska jag ut med hunden och sedan äta kladdkaka med glass, mums!

Jo förresten, kan ju ta och berätta lite om gårdagen. Först jobb som vanligt, tjänade 50€ på att fara med en farbror till VHC, sen fixa mig snabbt och in till stan. Mötte upp J och for och shoppade loss lite pengar igen, bilder på sakerna kommer i nästa inlägg. Sen och äta till mäkken, eftersom jag var vrålhungrig. Så skulle vi shoppa lite till, men jag fick så himla ont i magen så jag bestämde mig för att åka hem istället. Väl hemma,lite över 7, gick jag och lade mig på sängen, stängde ögonen och bums, så sov jag som en stock. Vaknade nästa gång halv 6, tog min medicin och lade mig pånytt. Jobbigt att slösa bort en hel kväll, men nåja, jag fick ju sova ut iallafall.

Ska lägga upp bilder på shoppingen från igår nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0