Cykeltur :)

Då var man hemma igen då!

Blev en hel del cyklande för min del ikväll. Först till J, och därifrån fortsatte jag och hon till ejjbiisii. Tog en kaffe, chillade och pratade. Halv 8 tiden cyklade jag till till gamlis och hämtade lite grejjs, Daisy blev lika glad som vanligt då jag kom in på gården. Sedan var det bara att hoppa på cykeln igen och cykla hem. Tog dessutom en liten omväg för omväxlings skull, fick cykla nån kilometer längre, men det gör inget, bara gött med lite extra motion.

Nu börjar jag känna mig smått trött, överväger på att kolla en film eller gå och sova. Först tror jag nog iallafall att jag laddar upp några bilder från helgen hit, sen får vi se vad jag hittar på!




Kommentarer
Postat av: J e s s i c a

höduu, kaaan du ladda upp på utube dendä filmen från stranden? u know? ;)

2010-07-18 @ 21:18:17
URL: http://jessicaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0