Back in bussiness!

Jag uppstår igen från en ganska så händelserik helg!

.. och känner mig helt dödstrött, men sov somtur några timmar nu på kvällen, så lite piggnade jag till iallafall!

Men nu kära läsare, ska jag berätta vad jag sysslat med i helg! Allt säger jag dock inte, privata skäl och jaa, allt behöver ni ju inte veta. :D


FREDAG

Jobb som vanligt på morgonen, en ganska tråkig dag som kändes som om den aldrig skulle sluta.. Men det gjorde den och jag körde snabbt in till stan en stund,köpte en supersnygg väska!!!(bild kommer!!) sen iväg till stallet, fixa heppans mat och snabbt hem. Väl hemma mådde jag helt piss; var dödstrött, huvudvärk som satan och det kändes som om jag hade 40 graders feber. Tog en burana och kröp ner under täcket för att vila en stund, men hann bara göra det i 10 minuter förän Manda stog utanför dörren och började skynda på mig, för jaa, vi skulle ju iväg till stan. Så det var bara att hoppa i duschen och sen börja fixa mig. Jag och Manda cyklade iväg mot stan ungefär 9-tiden. Först hamnade vi vid hoviskas bryggor, var vi satt och njöt av den vackra solnedgången och värmde upp för kvällen. I något skede tog vi in oss till centrum och sprang omkring där, mäkken hann vi också härja i. Sen ringer min käre vän, h*n och en annan möter upp oss, och vi går till SKY. Och JAAA, jag och Manda slapp in!!! Fatta vad awesome, vi höll på att dö av lycka! Där tillbringades kvällen med trevligt folk, hemma var vi en 3-tiden, utslitna och trötta, men mycket glada. Åt lite och slocknade sen i min säng.


dagens outfits


we love our high heels. ♥


vacker solnedgång


jag


öhh,random..?!


jag & manda


överredigerad bild, men iaf, bevis!


sista bilden, mer får ni inte se.. ;)

LÖRDAG

Jag och Manda vaknar före klockan 9. Typiskt. Alltid då man får sova så kan man inte sova. Och, jag mådde piss som fan. Nåja, manda sticker hem en 11 tiden och jag drar in till stan på lite småshopping och prata med my dear friends. Sen hem och byta kläder och dra på träning. Träningen går skit så surpuppan kör hem istället, packar väskan och kör till manda. Då jag kör blir jag värsta taggad av musiken från min mp3 och blir på festhumor. Hoppar i duschen hos Manda och vi fixar oss, för det blir fest ikväll!Åminne skumdisco it is! Hela kvällen var helt okej, både positiva och negativa saker hände. Men träffade iallafall gamla vänner, vilket var kul. Vi kom oss hem runt 2, och slocknade bums.


facelook


egoboost


ILY babe♥


haha,fjortis..!♥

SÖNDAG, IDAG

Vaknar av alarmet på min mobil klockan 11. Då är det bara att packa väskan och säga hejdå till min babe. Kör snabbt hem till högbacken, byter om och far iväg till Bonn's; Ville ska ha en ny sadel, nu då jag börjar träna honom. Testar rida Ville en stund, och jag måste säga; han har ändrats, men på ett positivt sätt! Prata med ägarna och så tar jag min kära mopo och brummar iväg på träning. Bättre dag idag, sneel hest. Efter träning kör jag hem igen. Mycket körande här, japp! Väl hemma är jag vrålhungrig och dödstrött. Så fixar lite käk åt mig och kryper sedan ner under täcket och sover i 3-4 h, skönt. Nu ikväll har vi suttit och diskuterat, jag håller just på att flytta filer till den externa hårddisken och min dator ska köras pånytt. Men kvällen blir slapp, ska nog sova snart, och jobb imorgon.


jag just nu!

Juste ja. Mammas "pojkvän" är ju här nu, han kom hit mellan fredag och torsdag natt. Måste erkänna, han är jättetrevlig och ska hjälpa mig med min dator, så har försökt betee mig snällt. Vill ju ändå att mamma ska vara lycklig..

Kommentarer
Postat av: RichBitch

ahahaha, fjortis indeed ;P

men juma jasir emo ut juh helvete D:

;3 pöss

2010-07-26 @ 00:21:32
URL: http://cihazo.blogspot.com
Postat av: Amanda

<3

2010-07-26 @ 09:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0