im sorry for existing.

Im sorry, babe, i really am.
Jag vet att jag fuckade upp det hela.
Jag vet att jag sårade dig.
Och jag vet att jag är en idiot.
Jag tog allt som en lek,
det var aldrig seriöst för mig.
Inget är seriöst på såna tillställningar,
det har jag lärt mig,
efter många,många misstag.
Jag vet att jag svek dig.
Men jag vill att du förlåter mig.
Det kommer inte att hända.
Du kan inte lita på mig mera.
Fastän jag inte vill,
så är det kanske dags att släppa taget nu.
Dags att fortsätta vandringen.
Men du ska veta,
jag brydde mig verkligen om dig.
Ha ett bra liv.
För det tänker jag ha.
Och hoppas du hittar någon,
som tänker på vad hon gör.
Nu ska jag sluta tänka,
det blir ändå inte bättre.
Jag har gått vidare nu.
Det kommer nya chanser i livet,
de ska jag inte förstöra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0