01012010

Hej!
Sorry för dålig uppdatering, men har haft mycket att göra och nästan fått lite av en bloggtorka :O
Igår firade jag nyår med helt underbara folk!Superbra början på det nya året också.. ♥
Idag har jag bara chillat och haft jättesjukt i halsen, kan inte svälja.. :S
Åkte in till stan på kvällen, mötte Karo, och vi gick till mäckis och snackade lite. Fick tillochmed i mig en glass!
Nu e jag hungrig men kan inte äta, tror jag ska gå och sova snart istället!Ha det bra!
okej, jag är oseriös på bilden.. ;)
hihii, puss på dej. (:

Kommentarer
Postat av: j e s s i c a

pusipusi :)))

2010-01-01 @ 21:58:43
URL: http://jessicaasplace.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Puss på dig oxå <3

2010-01-02 @ 14:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0