TRÅKIGT!

Hejsan bloggen!
Sitter just nu i skolans datasal och bloggar, hade inte tid att blogga på morgonen, och var dessutom helt jävla trött så orkade inte heller..
Hittills idag har jag haft svenska och historia.. blää säger jag bara. Och dagen blir baaraa bättre, not. Har fysik nu, sen matte.. kommer inte att fatta ett skit på någondera av lektionerna, menmen.
Då jag kommer hem tänker jag gå och sova, gör en snabb bloggning då också, om jag orkar. Sen blir det väl att tynga näsan fast i böckerna igen och börja plugga, sen tänker jag faktist vara duktig och gå och sova tidigt idag!

Tycker faktist ibland det är jobbigt då jag måste planera varje vecka så noggrant, nu är redan hela min vecka "fullbokad". *suck*

Men nu ska jag dra, ska se om jag hittar ngn rolig typ här, typ ingen har samma matrast som jag idag juh.. :(

See ya later!

hahah, jag bjuder på denna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0