"sover"

uschblää.. sitter här och läser på engelskaprov, inte kul.. är dessutom trött som faen. Jag orkar aldrig läsa på prov eller göra läxor om kvällarna då det är mörkt ute.. allting är så trist och blää, blir dessutom ofta "deprimerad" på vintern, just pga mörkret. Tycker mycket mera om sommaren, hellre ljust än mörkt!
Nu måste jag fortsätta läsa.. hinner dessutom inte kolla igenom ngn fysik idag, får ta det imorn tillsammans med matten, woho plugg hela kvällen igen.
En sak som tröstar mig iaf är att jag ska på solarium imorgon med K, ska bli nice! :D 
Och nu drar jag, ska snabbt läsa klart, sen sova!
HEjdA
ge mig SOMMAR! ♥
(en resa till ngt varmt land skulle också passa perfekt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0