Ridgymnasium? NEPP.

Suck. Nu sitter jag här framför datorn igen, helt omotiverad av att göra skolarbete. Jag orkar inte, har ingen som helst lust att göra ngt angående skolan. Skulle ha varit bra om det funnits ett SVENSKT ridgymnasium här i skitFinland, jag skulle lätt ha åkt dit isf. Men nehepp, de finns det ju inte. Skitfinland alltså.
Nu BORDE jag räkna matte och plugga lite andra läxor, men jaa, lack of concentration. Blaablaa..
En sak som är säker, ja ska lätt ta ett mellanår efter gymnasiet! Vill jobba istället för att plugga! Kanske man skulle åka till sverige? Tror iaf knappast att jag lämnar kvar i denna lilla skitstad var det aldrig händer något..
Aja, lots of crap from me right now, men jag är fittig och trött.
Nu drar denna gnällkärring och kollar på tvättäkta SVENSK TV! ♥
See ya bitches, I'll be back!

Kommentarer
Postat av: maja

fin blogg =)

2010-01-25 @ 19:37:13
URL: http://majaostojic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0