not again..!

Oh God, this is so f*cking great.
Är sjuk, IGEN. Orkar inte med sånthär mera. Men nu är det värre än det någonsin varit. Min hals har svällt upp som en ballong, jag vill gråta varje gång jag måste svälja. Mina händer är is, har knappt någon känsel i dem nu när jag skriver. Hela jag skakar och kroppstemperaturen bara stiger, natten var dock värre. Vaknar upp flera gånger, helt kallsvettig, jag stiger upp, går och byter tröja och sedan tillbaka och försöka sova.Denna procedur upprepades 3 gånger inatt, usch säger jag bara.
Åt mitt första "mål" på nästan 24 h; en isglass. Smakade inte så mycket, svårt att svälja men kallt och bedövande för två sekunder iallafall.
Vet inte vad jag ska göra nu, får väl sitta inne hela dagen och tråka/sova.
Ha det bra, eller iallafall bättre än mig.
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0