min enda sanna kärlek.

Shiiiet!Man kan verkligen snacka om lack of motivation. Har fan ingen ork me skolan just nu, orkar inte läsa på prov, göra läxor osv. BLÄÄÄ. Skulle ha lust att skippa hela skolan och ta mellanår. Menmen, så enkelt är det ju inte. Måste väl bara ta tag i nacken och kämpa på, hur jobbigt det än är, och kanske,om man har tur, blir man belönad i slutändan.
En sak som piggar upp mej är iaf att jag får börja rida igen! Äntligen! Ska ännu prova Cavat på lördag, vi ska hoppa och kanske gå en terrängbit, får se ;) Men är ändå nästan 100% säker på att det blir han, nicenice!
Efter att Lilli avlivades, tänkte jag sluta rida helt. Men jag har ändå kommit fram till att det är omöjligt, jag kan inte slita mig från hästar. De är min livsglädje, de är de absolut viktigaste i mitt liv. De finns alltid där för en, och, de sviker aldrig.
Hästar är och kommer alltid att vara, min enda sanna kärlek.
alltid i mitt hjärta. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0