"Ledigt"! :D

Godmorgon(?) bloggen!
Skolan började idag, men eftersom jag varit/är sjuk, blir de inte ngn skola för mig på hela denhär veckan, som jag säkert redan sagt ;)
Iallafall så steg jag upp för några timmar sen, har inte gjort så mycket..as usual. Jättevackert men KALLT väder där ute! Bara jag sku ha en bra kamera sku jag gå ut och fota lite, men eftersom jag inte har det tror jag att jag stannar inne. Ska nu kolla på film, I taket lyser stjärnorna.Har sett den en gång förr, men den är så bra så man kan se den en gång till!
Skulle egentligen till solarium idag, men nehe, får inte gå dit förrän min medicinkur är slut.. :(
Aja, nu ska jag kolla film,hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0