Jag dregglade sönder höökskatalogen :O

Hahah okej, inte riktigt, men nästan! Fick ju nya Hööks-katalogen igår, gissa vem som dregglade i den typ hela förra natten? Jo, jag, SURPRISE! Hahah. Men jag har kommit fram till att jag tycker om att shoppa kläder och sånt , men ÄLSKAR att shoppa häst&rid-utrustning! ;D Låter sjukt, men det är sant! Då jag var i sverige sommarn -09 använde jag ca 4000kr på rid&häst-utrustning..Det är bara så kul att shoppa sånt, vet inte varför men.. ;)


Saker jag vill ha från den nya hööks-katalogen.
Me love.
(och jaa, rosa ÄR en fiin färg!)


Näe, nu ska jag nog dra mig och sova, måste upp tidigt imorn och plugga..blaaah.
Aja, gonatt människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0