JAG-DAG

Ello my sweet blog!
Blir snabb-bloggning, eftersom jag egentligen borde göra min svenskaportfölj, men måste juh uppdatera bloggen också.. :D
Skolan var booring som vanligt, och provveckan började dessutom idag, inte najs! Hade hissaprov sista timmen, och prove gick skit.. menmen..
Efteråt gick jag och A till stan för att möta M, bisnes you know.. ;) Sen snabbt och köpa lite hårfärg och så fick jag rusa till bussen.
Kom hem för typ 1h sen, har inte gjort så mycket, typ skrivit till svenskan.. måste ju ha portföljen klar tills imorn..
Menmen.. en sak som är bra, nej bäst:
FEST IKVÄLL! :D
K kommer hit, sen drar vi till stan, möter upp folket och fortsätter mot festen, sweet! Har typ inte festat på en stund, så är jävla taggad nu ;)
Nu ska jag fortsätta skriva lite, sen ta en paus och färga håret!
See ya later bitches!

Kommentarer
Postat av: Patrikruth

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-12-14 @ 08:51:00
URL: http://patrikruth.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0