inmverrysorryforthebadbadupdate..

Okej, sorry för en MYCKET DÅLIG update idag..
Karo sovde över hos oss, så de var hon som väckte mej på moronen.. ;) Vi åt frukost,fixade oss och sen åkte jag med då morsan förde hem Karo. Sen tibax hem och göra läxor..uschblää :(( Så hoppade jag snabbt i duschen, fixade mig och tog bussen in till stan, var jag mötte upp Jessi. Vi gick till Gloria för att se på Stieg Larssons "Luftslottet som sprängdes", vilket verkligen var en besvikelse för mej. Trodde den skulle vara mycket bättre, men handlingen var tråkig och lite väl utdragen..
Aja, efter bion låkte jag hem, och kom på att jag måste läsa 60 sidor i en bok tills imorn.. Har nu läst 10 sidor, så 50 kvar, dessutom är boken tråkig som bara vad! -.-
Nu ska jag läsa, sen sova, Annina kommer hit imorn på morgonen och stör mej så jag inte får sova, så måste sova ganska snart..
Ha det bra, puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0