I saw the lights pass me by.

"Gomorn bloggen!"
Tycker varje första inlägg på dagen börjar så. Men vad kan man, då man inte kommer på något bättre att säga.
Klockan är snart 2, ligger här hemma i min säng och slöar. Och ja, jag är typ sjuk. IGEN. Det är seriöst ngt fel på mig!Vill inte vara sjuk hela tiden, jag missar ju så jävla mycket! -.-
Har inte gjort så mycket idag, typ kollat en film och käkat frukost. Snart borde jag klä på mig och gå ut med hunden för att få lite frisk luft, woho. Inget känns kul eller man är liksom inte inspirerad av att göra ngt då man bara måste va sjuk hela tiden. Blir typ helt nere av att sitta hemma och vara osocial.
Imorn tänker jag faktist åka till skolan, no matter what, för orkar inte var hemma mera.
Men, en sak som är bra idag är att mamma skaffat svenska kanaler, ÄNTLIGEN!!! :D Så nu behöver jag inte känna mig som en förfinskad finlandssvensk! ;)
Nu ska jag slöa en stund till, sen går jag ut, det är ju så vackert väder där! Tror kameran får hänga med!;)
Jaa just de, sätter upp bilderna från provridningen nu i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: j e s s i c a

haha äntligen x)

2010-01-25 @ 17:04:44
URL: http://jessicaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0