hihi :D

Go'kväll! Sitter här och pluggar modde, måste skriva en läsberättelse om en skittråkig bok. Fattade först inte alls hur jag skulle göra, men somtur fick jag hjälp av Anna, thx.♥ Dessutom fixade jag härligt chokladcoffee och en kakbit till mig själv, coffein-and sugarrush, you know? ;D
Menmen, var ju iaf och red Suike idag, SÅÅ GREEEJT! :D Har ju inte ridit på 1 mån, så det var härligt att komma tillbaka i sadeln igen! Vi dressyrade i paddocken, ponnyn var piggelin, men trots det gick det suveränt! haha, jag skulle nog aldrig kunna leva utn hästar, de är i princip lika livsviktiga som mat och sömn för mej. I just love them.♥
Nu ska jag fortsätta plugga, ha en bra kväll och jag hoppas ni går och sover före mej! ;)
Puss&Kram!
min lilla energikälla^^




hihi, jag & min feta och söta ponnyskrottsuike (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0