häppiii :D

Halloj! Nu är jag tillbaka!
Åkte in till stan, hem till R, T var också där. Vi kom inte på något vettigt att göra, eftersom det inte finns ett piss att göra på söndagar i denna lilla skitstad, så vi lämnade och kollade på Final Destination istället.. jag kan bara säga:
FYFAEN va äcklig film! Aja, sen kom Karo också dit.Efter filmen cyklade vi snabbt till mig och då vi kom hem blev det bråttom!Jag bytte snabbt om till ridkläder,packade väskan och tog mina ridsaker och sen småsprang vi till bilen.
Vi hämtade Jessi och sen åkte vi till tölby.
Konstigt nog var jag inte ett dugg nervös då vi kom fram.. brukar alltid vara det då jag ska prova ny häst.
Vi gick iaf in i stallet, var vi träffade ägarna och hästen, Cavat. Jag gjorde iordning honom och sen ledde jag iväg honom till manegen. Först red hästens ägares dotter, för jag ville se hur hästen var.
Så var det dags för mig att rida. Fortfarande inte nervös alls, konstigt! Då jag satt upp och började skritta med honom, kändes det som om jag aldrig ridit någon annan häst än honom, han var dessutom passlig höjd-bredd-förhållande. ;)
Provridningen gick iaf bra, jag är nöjd! Ska iaf provrida han en till gång förrän jag bestämmer mig, men tror nog han är mitt öde.
Japp. Efter ridningen förde vi hem Jessi,lämnade mamma vid högbacken och förde Karo till stan. Jag åkte hem till pappa, eftersom han skulle göra american pancakes, SÅÅ JÄVLA GODA var de! :D
Kom hem för snart 2h. sen. Har inte gjort så mkt annat än duschat och varit på datorn ;D
Aja, nu ska jag gå och fixa lite kvällsmat, sedan ska jag sova!
Och btw, sätter upp bilder från filmer då jag red, antingen idag elr imorn, får se!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0