Go'morn!

Gomorn bloggen!
Sitter just nu i skolans datasal, försöker printa ut min modda-läsberättelse, vilket går mindre bra.. -.-
Åkte med mammas skjuts till skolan, har varit här sen 20 i åtta. Nu borde jag gå och förbereda inför "dett litterära samtalet" vi ska ha idag på modde, jag som läste berättelsen vi ska diskutera om nu på morn.
Efter skolan ska jag hem, funderar på att gå och sova en stund, är såå sjukt trött igen. Sen måste jag fixa massor, läxor,städa rummet, ut me hunden osv. Så får se om jag uppdaterar mer ikväll eller inte.
Men nu ska jag nog ta och dra, måste förbereda lite grejjs..
Ha en bra dag!



Lilly får representera dagen. ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0