filmkväll!

Jag och mamma har haft en mysig (och onyttig) filmkväll med pizza och glass. Vi såg en jättebra FINSK (!) film som heter "tummien perhosten koti" (översättn. de mörka fjärilarnas hem). Jag är iaf helt proppmätt nu och håller nästan på att spy, usch.
Aja, borde skriva klart min andra hälso-essä för dagen, tror jag ska göra det nu, fastän jag inte orkar.
Imorn blir det dåligt med uppdatering, ska iväg till maxmo med pappa och hjälpa han att renovera, duktig som jag är! På kvällen måste jag läsa på engelskaprov, får lära mig själv helt ny grammatik, får se hur de går.. Och sen borde jag ta tag i fysiken också, men får se om jag orkar..
Näe, nu ska jag vara aktiv! Hoppas ni har en socialare helg än vad jag har!
Ciao bitches!
omg. vet inte helst varför jag laddar upp denna bild.. O.o
aja, jag för 3 år sen(utan smink och allt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0