♥ rosa vattenkanna ♥

Hallojsan!
Lite seg uppdatering nu från morgonen, har varit i farten ända sen 20 över 9, så har inte hunnit skriva något.
Jag har fixat klart rummet, torkat damm,dammsugat och tvättat golven! *stolt* för det började se lite råddigt ut här.. men nu doftar det iaf jättegott! Sen har jag också hunnit snabbstäda min wc, duschat, käka frukost och kollat lite tv. ;)
Nu ska jag bädda sängen,vattna blommor och fixa lite annat grejjs, sen senare tar jag bussen in till stan för att träffa T, ska bli mkt nice! (:
Vet inte när jag hinner blogga mera idag, kanske förrän jag drar in till stan, menmen, det ser vi sen..
Ha det bra,
Ciao!
jag och min rosa vattenkanna, som jag fått av den bästa. ♥
(ignorera att ja ser typ fet ut på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0