dålig update.

Halloj, och sorry för dålig update!
Fick ju ny medicin igår, oh den har hjälpt urbra, WOHOO! :D
Ja, och fick resultaten från blodproven idag. Jag har då mononucleos, alltså sk. "kissing disease" OCH en bakteriell sjukdom(vilket vi får men info om i slute av veckan). Så nu får jag inte anstränga mig på EN HEL MÅNAD. Jag kommer seriöst att döö, eller bli 100 kg fetare. -.- Dessutom kan det ta upp till 4 månader innan mononucleosen försvinner och jag får inte komma i sk. "närkontakt"(alltså kyssa/pussa ngn) på 7-50 dagar.. :(
Jobbigt då det hela tiden måste hända mig något skit, kan det inte sluta snart?!! Orkar inte mer.
Men har nu iaf funderat på att beställa hårförlänging som en liten tröst till mig själv ;)
Och min dag vill ni inte säkert höra om, tråkig som fan. Har typ sovit till 12, kollat på tv och varit på dator. Sen började jag städa i mitt klädskåp, men det lämnade lite på hälft..
Nu ska jag kolla tv och vara på datorn, sen sova!
Ha dt bra!
Och förresten, vill bara tacka alla mina nära och kära, som verkligen finns där när man behöver stöd och hjälp.Ni vet vem ni är, och jag älskar er. ♥
haha, jag hade lite tråkigt och lekte med cammen, men en sak jag glömt
att nämna e ju att jag har lagt ett till hål i örat, som ni ser på bilden! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0