Bildbomb?

Tjuhuu!
Håller på att få något fel här, blir helt galen av att bara sitta hemma!Vill ut och göra något vettigt eller ovettigt, vara med andra iaf, blir ju som en osocial eremit här. o.O Vet inte hur jag ska stå ut med detta i 1 månad, räknar redan ner dagar tills jag får träna igen..
Hade lite jättetråkigt, så kreppade mitt hår och lekte lite med webcammen, så nu bjuder jag på några bilder, enjoy!


















sådär!

Och ja, jag har extremt tråkigt!
Nu ska jag gå och äta lite, sen börjar ny tv-serie på Nelonen, woho!
Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

jag mår bara bra , hur mår du?



Tack detsamma vännen

kram

2010-01-07 @ 20:53:21
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0