Anna babblar

Hihi, då mamma kom hem från sin shoppingrunda överraskade hon mig med takeaway från mäkkis, nice ^^
Är fortfarande proppmätt, fastän det är snart en timme sen vi åt :o
Nu håller jag på att överföra lite bilder som jag fick från jessi, bl.a från lillajul osv.. kanske lägger upp några, eller så inte ;) Aja, bara det är klart ska jag kolla AP 4, den enda filmen jag inte har kollat av alla AP-filmer!
Sen borde jag fortsätta att städa mitt rum, om jag orkar. Känner mig fortfarande jättetrött och helt slut, som om någon skulle ha kört över mig med en ångvält eller liknande. Det är pga sjukdomen, javet, men det är ändå jobbigt att vara så jävla slut hela tiden.
Nu ska jag sysselsätta mig med något, sen kolla film!
Btw, har ni några bra filmtips?Kommer ju att ligaa hemma hela veckan och ha tråkigt..Så om ni vet någon bra film, let me know? :D

Kommentarer
Postat av: j e s s i c a

sv: daaaaankee! ;D

2010-01-13 @ 16:35:27
URL: http://jessicaasplace.blogg.se/
Postat av: Nadja

du måst si JUMPER, den e bra^^

2010-01-13 @ 21:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0