aj äm häppikid!

E skitglad just nu! Bilduppladdningen funkar igen! :D


Idag började skolan igen då för min del. Morgonen började inte bra, eftersom jag inte sovit mer än 7h inatt och missade dessutom bussen, men tur nog kom det en annan 5 min. senare! Skoldagen trögade fram, de första lektionerna gick helt okej, men den sista var såå PAIN. Det kändes som om jag blivit överkörd av en ångvält och jag ville bara sova.. Men tillsist slutade den lektionen också och så gick jag till bussen med annina, som kom till mej en stund och slöade. Nu e jag fortfarande dödstrött, ska nu ta och kolla på American Pie 1/sova, sen blir det att göra läxor.. usch.
Aja, ha det bra sålänge, puss!
slänger in en "gammal" bild från hösten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0