äcklad.

Fyfan, jag känner mig så äcklad då jag inte får träna på en månad. Bara sitta hemma framför datorn eller sitta i skolan eller glufsa i mig mat. Usch. Och ja, jag kan erkänna. Jag ÄR utseendefixerad i massor, tyvärr. Jag är aldrig nöjd med mig själv, allt måste vara perfekt. Jag tänker redan nu hur hårt jag ska träna efter denhär månaden. Jag ska träna som en galning, orkar inte sitta hemma och slöa. Dessutom blir jag jätte rastlös då jag bara sitter här. Har annars också svårt att sitta still, så tycker det börjar räcka nu! 24 dagar kvar tills jag får träna, hoppas att jag inte blir helt galen tills dess. Somtur(?!) ska jag till skolan på måndag, då har jag iaf LITE mindre att tänka på och mindre tid att sitta hemma och slöa!
Men nu ska jag ännu feta upp mig lite med pannkakor och kolla en film, ha det bra!
hoppas jag inte ser ut sådär om en månad.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0