03012010

Halloj bloggeeen!
Idag känner jag mig.. hmm.. inte så bra. Jag har aldrig varit såhär sjuk förr, jag kan inte helst beskriva hur skit jag mår just nu. Svimmade också idag, inte roligt. Kan bero på att jag endast ätit en isglass idag, får inte ner något annat. Mamma sa att jag kanske måste åka in på sjukhus om det inte börjar bli bättre imorgon.. Jag hatar sjukhus, allt är så "dött" där. Usch, me not like hospitals!
Blääh, seriöst jag vill bli frisk redan. Orkar absolut inte sitta och tröga här länge till.. dessutom verkar antibiotikan inte hjälpa, det blir nästan bara värre.. Och jag vill absolut inte gå och sova inatt.
Nu ska jag fortsätta tröga mej, ni ska ha de så BÄST, och ni ska njuta av att ni får vara friska!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0