soligt väder!

Halloj!
Nu sitter jag här i skolans bibliotek på håltimme och nördar mig med en musik-uppsats, blää. den blir bara skit för jag fattar inte vad man ska skriva om.. aja whatever. Funderar dessutom på att skolka från musiken idag, det är faktiskt ganska tråkigt och läraren märker inte ens om man är borta.
Nu äre iaf fett fint väder där ute!ska senare idag och rida pååni, kulkul!

menmen, nu ska jag skriva klart det, sen äre rast, wihoo. hahah lät som en 7 åring nu. ;D

c ya bitches, ciao!


random bild.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! just nu är det frågestund på min blogg om homosexualitet, ställ gärna en fråga! :)

2010-02-25 @ 16:02:35
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0