Vad gör jag ikväll?

Tjing!

Kylan stiger på därute, just nu -20 grader kallt, usch och fy! Men somtur är det varmt här inne, och vad är bättre då än att sitta inne, dricka varm glögg, käka pepparkakor och kolla på film? Inget slår det just nu! :)

Dessutom har vi hämtat en julgran från skogen idag, imorgon ska den pyntas! Dehär är nog den delen jag älskar mest med vintern; julen och den härliga stämningen. Det magiska momentet på julaftonsmorgonen. Allt känns så fridfullt. :)



lite misslyckad bild jag ritade, men iaf..Daisy, jag och papi hämtar julgran!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-19 @ 17:10:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0