Fika och julshopping med mina girls!

Nu känner jag mig riktigt fräsch efter bodyscrub,ansiktsmask och hårinpackning, och kan äntligen sätta mig ner efter en lång dag för att slappna av lite och blogga! ;)

Skoldagen gick snabbt somtur, okej missade första timmen för orkade inte stress-springa till den, så.. men jaa är stolt för att jag iallafall orkade dra till skolan överhuvudtaget!

Efter skolan gick jag och K till stan, mötte upp M, så gick vi omkring i olika affärer, för att söka julklappar, men tror ni jag hittade några? Nee..istället hittade jag lite kul saker till mig själv istället,hehe. Nåja, tog också en fika förän jag traskade iväg till bussen och åkte hem!


mums! ;)



sööta Karo ♥
Manda ville inte vara med på bild så hon får bli utan dåå :)

Då jag kom hem höll jag på att få världens nervsammanbrott, men genast jag fick åka iväg till gymmet lugnade det ner sig. Blev ett 2h:s supertungt träningspass, så kommer nog vara sjuk i musklerna imorgon..  men älskar att träna så man mår helt skit, för känslan efteråt är helt obeskrivligt underbar. :D

Ska slänga upp lite bilder från dagens shopping,så stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0