Min årsresumé 2010 - del 1




trivdes som blond!


tog massor med cambilder, men de flesta har försvunnit..


fick körtelfeber, vilket tillslut ledde till detta.. fyfan.


blev frisk och provred en ny häst, Cavat, som jag sen började hyra.


gjorde slut med min boyfriend.. och gjorde en fin emobild!





solade solarium for the first time! ;)


hjälpte papi i maxmo


var på stallet ganska mycket :)


firade Vera!


egopiiics




fick mina första extensions! :D


hade en galen b-day party som ingen knappast glömmer i första taget ;)


extensioooons ;)


moooree party!


fyllde 17 och hade släktkalas


jag och Cavat ♥



köpte nya fina skor, ny kategori i bloggen; "My shopping!"






började gå superbra med C!


påskmiddag med mommo,mamma och brorsan.


fick nervfel på mami och flyttade tillbaka till gamlis..


solade ute för första gången, fyfan så kallt!


blev beroende av Kismet Raspberry..


hade en jävligt kall och galen vappen!




var nöjd över min kropp!


var mer eller mindre emo.. och hade bloggtorka.


skolkade mycket från skolan, inte bra.. spenderade mycket tid i maxmo.


årets första glass!♥


videobloggade lite! och hade superkort hår.. :(


åminne!


åka och hämta lilla Daisy!


Daisy♥


tränade mycket och började bli BRUN!


sålde mina kaniner..


shoppadeee!


fikade med Jessi :)






Photoshoot med J


skolavslutning!


Köpte BRUNA linser!


flyttade tillbaka till hb..


.. manda och karo flyttade till mig i en hel vecka!


hade lite kul folk på besök.. ;)


hade en helt CRAZY midsommar..


solade på balkongen som en galning!


började sommarjobba..


..och tillbringade nästan all fritid på stranden


fick också nya extensions! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0