Har pyntat julgranen! :)

Hola!

Sitter här och nördar på datan igen, men har faktist gjort andra saker också! Gick ut och lekte med en galen Daisy på gården, hon flög omkring (bokstavligen FLÖG) i snöhögarna och var allmänt knäpp. Jag fick också springa lite, somtur var, det är ju jättekallt därute! :S

Sen in igen, och pynta julgranen som vi hämtade igår! Jag pyntade den helt själv, men med lite "hjälp" av Daisy förstås. ;)

Min helg här i maxmo har gått fort, och det ända jag saknar just nu är civilisationen, haha.. men återvänder imorgon till hb. ;) Så är det 3 dagar skola.. sen det efterlängtade jullovet! Jag kan knappt vänta! Juste, måste ju köpa alla julklappar ännu.. :s måste göra det imorgon och på tisdag!

älska mobilbilder <3333.. not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0