thursday 16th, 2010

Hej bloggen!

Idag har jag inte gjort mycket, som de senaste dagarna. Är fortfarande sjuk, så finns inte så mycket att göra. Har segat framför tv:n största delen av dagen, men för omväxling tog jag en lång promenad med minnie, fastän det är väl inte egentligen så bra, med tanke på att jag är sjuk. ;)

Nu på schemat står att skriva två inlämningsuppgifter; en i svenska och den andra i filosofi. Började med filosofiuppgiften: "Kan jag ha någon nytta/glädje av att fundera över verkligheten?".. det ska jag då skriva 3-5 sidor om, yey! NOT. Blir väl massor av bullshit, as usual. :)

Jaja, ska sluta nörda mig här och återgå till min uppgift. Talk to you later bitches!


Geeeek                                                    Awesome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0