The beginning of a long, long day

Godmorgon!
Idag är det 2:a december, så dags att öppna andra luckan i julkalendern. Själv har jag inte gjort det ännu, men ska göra det efter att jag skrivit klart dethär inlägget!



Min morgon började idag med att stiga upp redan kl 6 (kl 5 i svensk tid!) och leka zombie i köket nästan en timme. Nu tog jag mig själv i nacken och ska börja fixa mig, sen åka iväg till skolan. Som jag redan sae, blir det en lång dag för mig idag, men ska försöka hinna blogga via mobilen nångång under dagen. Och, om jag inte har gjort det bloggar jag ikväll nångång 8-9 tiden, då jag kommer hem.
Ha en superfin torsdag,puss&kram!


tröttis jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0