onlyninetyfivedaystogo.

Hola bitches!

Försöker komma lite back on track igen, men har inte egentligen något att skriva om nu heller då jag är sjuk..

Idag steg jag upp runt 10, drog på mig kläder och gick ut med hunden. Sen käka frukost och dega framför tv:n en stund. Så blev det att hoppa i duschen, fixa sig lite snabbt och så åkte jag med papi till banken för att ****** ** ***. ;) Blev en snabb sväng via affären och tillslut hem igen.



Dessutom har jag varit jätteduktig idag! *stolt* Har städat och skurat i köket, ordnat upp lite saker och just nu håller jag på att tvätta kläder för fullt, springer hela tiden av och an mellan tvättstugan och lägenheten. Ska ta och ordna lite i mitt rum snart också.. sen blir det dags för lite läxor.. suck. Vet dock ännu inte om jag ska till skolan eller ej imorgon, men det är ju morgondagens problem! ;)


flummis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0