nittiosju.

Hola!

Bad update idag igen, som orsak har jag att jag steg upp 10 över 5 (!!!) flr att duscha, fixa mig, gå ut med hunden och dra till skolan på luciagenrep.Sen lucia, först i skolan och så vid arbetsverket nära minimani. Gick jättefint, fastän jag hade varit dönervös och säker på att vi skulle göra bort oss. Efteråt blev det en flummig hälsotimme och till sist så blev det att skriva biologiprov, vilket jag inte har nån minsta aning om hur det gick. Sprang snabbt till affären och handlade lite förän jag tog bussen hem.

Har bara degat nu hela kvällen, känt mig otroligt seg och trött. Nåja, inte konstigt eftersom jag sovit så dåligt de senaste nätterna. Nu ska jag fixa lite te till mig och kanske ta itu med lite läxor, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0