Min årsresumé 2010 - del 2




var inte så entusiastisk att stiga upp på morgonen..


överkonsumering av denna.. hehe :)


möblerade om i rummet


party!



Rockperry med min babe♥


shoppade massor, HELA TIDEN!


tränade också på gymmet en hel del


tränade också med C


fick mina VITA & SVARTA killerheels ;)


and even more party, med bby ofc


Skaffade mig en "fjortis-cap"




Mera party med fina människor


chillhelg hos baby


bloggrenovering


köpte min nuvarande favorit-partydress!♥


älsklingstrion på SKY


..och så jobbade man på brännan ännu!


firade en galen och oförglömlig konstens natt


lyckades också med att söndra mitt fönster..


skolan började och jag hade ingen lust för det alls..


flera myskvällar, blev beroende av Ben&Jerry's





mådde helt skit och fick sort of a emotional breakdown.


visade upp mitt klänningsprojekt!


var nära på att köpa häst..



fick en ny telefon!


galen WBN..




manda och karo bodde hos mig igen!


målade om rummet!


blev beroende av Danska PH


började rida Ville igen


började sola solarium igen


(min officiella hatmånad)


första snön?


Photoshoot i kylan med N!


provade balklänningar till ÄD


.. lite party emellanåt också! ;)


new shoes!





fikade med min barndomskompis Jonna :)


firade farsdag på Amarillo


tände ljus för min älskade Lilly


firade julafton på 2 ställen


skaffade mig en mysdress ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0