Ibland hatar jag verkligen att vara kvinna..

Shasha!

Fick en "trevlig" väckning kl 0500 av att jag hade ont i mgen som bara vad. Tänkte spy flera gånger, men kunde somtur hålla mig. Svalde ner 2 värktabletter, men det tog 2h förän värken började försvinna, så låg och krampade och grät i sängen, treeevligt.


Trött anna stiger upp halv 8, klär på mig,dricker te och iväg till hb. Sen fixa sig och ta en buss till stan. Jag kan lova, sprang omkring i varenda jävla klädaffär i jakt på nyårskläder, och just som jag tänkte ge upp hoppet hittade jag en supersnygg tröjja, som dessutom var på REA!Hur bra är inte det?! :D Köpte också lite annat smått, förän jag blev tvungen att fara hem till hb igen, eftersom den äckliga mensvärken kom tillbaka.

Har jag fixat lite varm choklad och kollat på tv, nu ska jag ut med minnie. Om ca 1h måste jag till stan på uppdrag igen, fastän jag egentligen inte har ork för det och mår skit. Menmen..

Talk to you later bitches!


såhär såg man ut idag då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0