Home,sweet home!

Efter en lång dag är jag äntligen hemma!

Dagen gick helt okej, fastän jag sovit bara 4h inatt..Först till hb, sy lite kläder osv. Sen in till stan med buss, shoppa lite grejs och efter en timme tog jag buss till gymmet! Blev ett supertungt gympass och mådde helt skit hela tiden, höll på att spy flera gånger.. först undrade jag varför, sen kom jag på att jag endast ätit en banan under hela dagen och då var klockan redan 6, woops..

Papi hämtade från gymmet, tog en snabb sväng via hb och gamlis, sen hem till maxmo! Så nu sitter jag här i mitt rum, har nyss käkat supergod sallad! :) Ska ta lite bilder på vad jag köpt idag, slänger in dem snart!


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0