Har jag ändrats på 4 års tid?

Mitt projekt handlade ju om att plocka ihop bilder från år 2006-2010 för att se om jag ändrats mycke på dessa år, så nu börjar vi!


Höst 2006/Vinter 06-07 - Började 7:an i Borgaregatans skola, spännande! Frisyren var kort, håret var inte färgat och man såg allmänt rolig ut, inte söt. :D




Vår&Sommar 2007 - Håret färgats mörkare, babyrundheten börjat försvinna från ansiktet. Konfirmation på sommaren!




Höst 2007/Vinter 07-08 - Började 8:an, utlandsresa till Italien, allmänt stallnörd, såg i princip likadan ut som på våren.




Vinter&Vår 2008 - lite emoperiod på gång med det mörka håret och ljusa sminket. Hästar var typ livet här också, ännu mer än tidigare.




Sommar&Höst 2008 - Håret blev lite ljusare igen, babyface börjar försvinna ännu mer. Hästar betydde inte så jättemycket mittiallt, mest pga ridolyckan med Eetu..




Senhöst 2008/Vinter 08-09 - VIPS!Den 15 november 2008 blev man blond! Eller rättare sagt orangehårig med blond utväxt.. Fjortis/Egopicperioden började lite smått efter blonderingen, "jag blev dum i huvudet",hehe.




Vinter&Vår 2009 - Kämpade med att få håret blondare, gjorde blekning ett x-antal gånger.. Fyllde 16 och blev lite mer fjortis..




Senvår&Sommar 2009 - Ett ord: FJÅRTIS! Haha, nämen då blev det dags för fjortisfylla, åminne och så den typiska "fjortis-sminkningen,hehe..




Höst 2009 - Fjortisperioden fortsatte in på hösten. Blev gråhårig(pga misslyckad färgning) så det blev dags att bli brunett igen! Men det hindrade inte från att fortsätta vara fjortis, nono! Började dessutom gymnasiet..




Senhöst&Vinter 2009 - Fjortisperioden började avta och allt var ganska lugnt en tid, vi flyttade till HB osv. (saknar faktist mitt bruna hår ibland..) Men sen mittiallt, VIPS, så blev man blond, IGEN!




Vinter 09-10 - Jag älskade mitt blonda hår så mycket, men pga massor av färgning var det jättedåligt och blev bara tunnare&tunnare och kortare&kortare..




Vår 2010 - ..somtur blev jag räddad av extensions som jag velat ha så länge! Fyllde 17 också, med megaparty som slutade mindre bra.. men det betydde ju inte att man skulle lugna ner sig, blev kanske lite försiktigare meeen.. ;)




Senvår&Sommar 2010 - Skolavslutning,1:a året i gymnasiet avklarat! Jag och M gjorde slut på vårt bråk och blev riktigt bra vänner tillslut!Dags för partytime!




Sommar 2010 - Kan kort fattas som min livs bästa sommar hittills! Party, beachen, mina babes, boys,shopping..allt! ;) Saknar så himla mycket.. fest varje helg..




Sensommar 2010 - Party goes on! Började 2:a klassen i gymnasiet i Augusti, trist att gå tillbaka till rutiner och kölden kommer smygandes..




Höst/Vinter 2010 = NU! - Livet flyter på, skola,fest,kompisar.. försöker tagga ner lite på festandet, så det blir überkul igen då man fyller 18, ska vara duktig&snäll flicka nu(med några undantag ibland). ;) Mitt hår mår bra just nu, börjar växa tillbaka, det är tjockt och i bra skick!




.. Såå.. vad tycker ni, har jag ändrats på 4 år? Själv tycker jag nog att jag ändrats, mycket till utseendet, men desto mera till personligheten! Okej, är fortfarande samma person, men är mycket mognare(obviously),spontanare,självsäkrare,socialare och modigare, hehe. :)



Ännu en radikalare jämförelsebild; Senhöst 2007 och Senhöst 2010, för att se skillnaden. Enligt mig är den iallafall ganska synlig. :D

Kommentarer
Postat av: J e s s i c a

Hahahha, låt mig få skratta lite xD o härregyyd ja har ju typ svart hår på en bild :O

2010-12-18 @ 11:09:11
URL: http://jessicaasplace.blogg.se/
Postat av: Nadja

Haha, vilken skillnad! Kul att titta på :D

2010-12-18 @ 11:23:23
URL: http://nadjasave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0