December 22:nd, 2010

Godmorgon bloggen!

Idag, för första gången på LÄNGE, var det faktist LÄTT att stiga upp på morgonen!
Känner mig pigg och har sovit bra jämfört med hur jag brukar sova. Skönt att dagen har en bra början iallafall! Idag är det ju dessutom sista skoldagen före jullovet! Har bara julkyrka och träff med klassen, så det blir mycket chill, slutar redan 12. Och dessutom är det bara 2 dagar till julen. Ska fira lite jul imorgon redan med att äta julmiddag med mamma, mommo och brorsan. Julaftonsmorgonen firar jag och L hos mamma, sen åker vi till maxmo på kvällen. :)

Nu ska jag hämta lite kaffe och fix ngt att äta, vi hörs KANSKE ännu förrän jag drar till skolan, annars hörs vi då jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0