CUTCUTCUT

Justja, glömde att berätta en sak som jag gjort idag!

Jag har.. klippt håret! Jo, ni läste alldeles rätt. Men inte mycket, några cm bara. Klippte dock själv, brukar göra det ganska ofta, hehe, för orkar aldrig beställa tid till frisören, fast jag egentligen borde göra det.. får väl bli klippning till min 18 års birthday kanske? ;) vi får ju se :D

Har spenderat största delen av kvällen här vid datorn, surprise, och så ska kvällen fortsätta! ;) "ledig" imorgon från skolan ännu, pga denna jävla feber och huvudvärk. Nåja, blir inte bättre av att man klagar heller, så försöker hållas positiv!


somsagt, bara nån cm kortare, men tycker själv det ser mycket bättre ut! jämnt, tjockt och fint! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0