ÄNTLIGEN!

*PUST*

Klar med filosofiuppgiften och min hjärna är helt mos. Blev en lång, halvflummig essä, men jag borde få godkänt iallafall! :)

Aja, nu ska jag berätta lite om dagen! Drog ju till skolan en snabbis, sen gick jag omkring i stan på jakt efter julklappar, dock hittade jag bara massor med saker till mig själv, men duktig som jag var sparade jag pengarna istället. ;) Blev också en 20 minutare på solarium ofc! Läste förresten att det är nyttigt att sola solarium, tro det eller inte! Nu på vintern då huden inte får D-vitamin från solen skulle det vara bra att sola, för huden får D-vitamin av solariumens UVB-strålar, så kommer bli mycket solning för min del! ;) Menmen, efter att ha solat gick jag till banken på viktiga ärenden och sen hämtade papi mig från stan. Hemma på hb blev det en snabb dusch och snabbpacking av väskan, så iväg till maxmo! Tänker spendera hela helgen här, so im back in town at monday bitches! Kommer ju såklart att blogga en massa, finns ju inte så mycket annat att göra här heller. :D

Nu tänker jag lägga in projektet jag gjorde klart igår, so stay tuned!!



som smakprov får ni en gammal bild på mig som brunett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0