99 days to go!

Tänk, 99 dagar tills jag fyller 18! Nedräkningen är startad och man kan inte gå tillbaka. Scary shit. Konstigt att tänka att jag lever mina sista dagar som barn just nu. Eller okej, klart man inte ändras på 1 natt då man blir18, men man får ju automatiskt mera ansvar om saker, och jaa, man blir ju myndig. Lite skrämmande egentligen, men jag längtar ändå sjukt mycket! :)

Men okej, ska skriva det jag egentligen tänkte skriva om nu! Blev ett nästan 3h långt pass på gymmet ( +solade 15 min ofc, hihi;) ), ett av de tyngsta passen hittills dessutom, så då jag kom in genom dörren hit hem till hb satt jag mig ner på sängen och bara andades, för var helt slut. Efter att jag återhämtat mig lite, fixade jag "frukost" och kollade på tv en stund, och så tog jag en låååång och varm dusch, skönt.
Nu sitter jag här med en kaffekopp och funderar på vad jag ska ta itu med näst? Städa eller läsa på prov? Och så måste jag ju ut med hunden i något fall också, för är ju helt ensam hemma hela helgen så.. ;)

Jaja, klarskrivet nu, vi hörs mera senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0